Žyma: žaidimai
-

Kaip geimifikacija keičia kasdienį vartotojų elgesį
Prieš du dešimtmečius žaidimų mechanikos buvo laikomos pramogų pasaulio išskirtinumu. Šiandien jos tapo universaliu įrankiu, veikiančiu beveik kiekvieną mūsų gyvenimo sritį. Nuo darbo ir švietimo iki sveikatos stebėsenos ar…
-

🎲 Kazino bonusai – ar jie tikrai padeda laimėti daugiau?
Internetinis lošimų pasaulis vilioja spalvingais pasiūlymais ir įspūdingais prizais. Tarp daugybės reklamų ir akcijų vienas terminas nuolat kartojasi – kazino bonusai. Jie žada papildomas lėšas, nemokamus sukimus ar išskirtines…
-

Internetiniai kazino Lietuvoje – šių metų žaidimų tendencijos
Internetiniai kazino Lietuvoje per pastaruosius metus patyrė ryškų pokytį. 2025 m. žaidimų pasaulis išgyvena transformaciją, kurioje dominuoja technologijų pažanga, estetikos kaita ir naujas požiūris į atsakingą žaidimą. Virtualios pramogos…
-

Etinis marketingas žaidimų industrijoje: kur baigiasi įtaka ir prasideda atsakomybė
Skaitmeninė žaidimų industrija šiandien yra viena įtakingiausių pramogų formų pasaulyje. Jos auditorija milžiniška, o poveikis — stiprus ir daugiasluoksnis. Vizualai, garsai, emocijos ir socialinė dinamika tapo neatskiriama rinkodaros dalimi….
-

Kompiuteriniai siaubo žaidimai – kokie jų ypatumai?
Kompiuteriniai siaubo žaidimai sudaro vieną iš labiausiai įtraukiančių ir emociškai paveikių žaidimų kategorijų. Šie žaidimai skirti sukelti baimę, įtampą ir nerimą žaidėjams, naudojant įvairius techninius ir naratyvinius sprendimus. Siaubo…
-

Veiksmas, taktika ar azartas – kas karaliauja ekrane?
Šiuolaikiniai internetiniai žaidimai tampa vis populiaresni – tiek tarp jaunimo, tiek tarp vyresnių žaidėjų. Dažnas skaitytojas susiduria su klausimu: kokių rūšių žaidimų verta išbandyti ir kaip išsirinkti tinkamiausią? Straipsnyje…
-

Žaidybinimas fitnese: motyvaciniai elementai sveikatos programėlėse
Kas pasakė, kad sveikata turi būti nuobodi? Šiuolaikinės fitneso programėlės kviečia į žingsnių lenktynes su draugais, siūlo virtualius trofėjus už prakaitu išlietą ryžtą ir kasdien primena, kad net mažiausias…
-

Kompiuteriniai žaidimai – nauda ar žala?
Kompiuteriniai žaidimai pagal paskirtį buvo sukurti tam, kad lavintų žmonių reakciją ir loginį mąstymą, visgi su laiku žaidimai įgavo naujų prasmių ir kas vieniems šiais laikais žaidimai atrodo kaip…
-

Žaidimai dabar gali būti įsigyjami daug pigiau nei manote
Ketinate pirkti žaidimų kompiuterį, bet matote, kad rinkoje yra per daug didelis pasirinkimas? Iš viso nesuprantate kuo skiriasi vieni kompiuteriai nuo kitų? Labiausiai jums reikia suprasti, kad rinkoje populiarios…
-

Mūsų protinių gebėjimų lavinimas
Jau ne pirmus metus pastebima, kad atsiranda vis daugiau nepriklausomų tarptautiniu mastu veikiančių kompanijų, kurios koncentruojasi į smegenų veiklos tyrimus. Tokios mokslinius tyrimus atliekančios kompanijos įprastai siekia rasti pačius…







