Žyma: žaidimai

  • Kaip geimifikacija keičia kasdienį vartotojų elgesį

    Prieš du dešimtmečius žaidimų mechanikos buvo laikomos pramogų pasaulio išskirtinumu. Šiandien jos tapo universaliu įrankiu, veikiančiu beveik kiekvieną mūsų gyvenimo sritį. Nuo darbo ir švietimo iki sveikatos stebėsenos ar…

    rasytojas avataras
  • 🎲 Kazino bonusai – ar jie tikrai padeda laimėti daugiau?

    Internetinis lošimų pasaulis vilioja spalvingais pasiūlymais ir įspūdingais prizais. Tarp daugybės reklamų ir akcijų vienas terminas nuolat kartojasi – kazino bonusai. Jie žada papildomas lėšas, nemokamus sukimus ar išskirtines…

    rasytojas avataras
  • Internetiniai kazino Lietuvoje – šių metų žaidimų tendencijos

    Internetiniai kazino Lietuvoje per pastaruosius metus patyrė ryškų pokytį. 2025 m. žaidimų pasaulis išgyvena transformaciją, kurioje dominuoja technologijų pažanga, estetikos kaita ir naujas požiūris į atsakingą žaidimą. Virtualios pramogos…

    rasytojas avataras
  • Etinis marketingas žaidimų industrijoje: kur baigiasi įtaka ir prasideda atsakomybė

    Skaitmeninė žaidimų industrija šiandien yra viena įtakingiausių pramogų formų pasaulyje. Jos auditorija milžiniška, o poveikis — stiprus ir daugiasluoksnis. Vizualai, garsai, emocijos ir socialinė dinamika tapo neatskiriama rinkodaros dalimi….

    rasytojas avataras
  • Kompiuteriniai siaubo žaidimai – kokie jų ypatumai?

    Kompiuteriniai siaubo žaidimai sudaro vieną iš labiausiai įtraukiančių ir emociškai paveikių žaidimų kategorijų. Šie žaidimai skirti sukelti baimę, įtampą ir nerimą žaidėjams, naudojant įvairius techninius ir naratyvinius sprendimus. Siaubo…

    rasytojas avataras
  • Veiksmas, taktika ar azartas – kas karaliauja ekrane?

    Šiuolaikiniai internetiniai žaidimai tampa vis populiaresni – tiek tarp jaunimo, tiek tarp vyresnių žaidėjų. Dažnas skaitytojas susiduria su klausimu: kokių rūšių žaidimų verta išbandyti ir kaip išsirinkti tinkamiausią? Straipsnyje…

    rasytojas avataras
  • Žaidybinimas fitnese: motyvaciniai elementai sveikatos programėlėse

    Kas pasakė, kad sveikata turi būti nuobodi? Šiuolaikinės fitneso programėlės kviečia į žingsnių lenktynes su draugais, siūlo virtualius trofėjus už prakaitu išlietą ryžtą ir kasdien primena, kad net mažiausias…

    rasytojas avataras
  • Kompiuteriniai žaidimai – nauda ar žala?

    Kompiuteriniai žaidimai pagal paskirtį buvo sukurti tam, kad lavintų žmonių reakciją ir loginį mąstymą, visgi su laiku žaidimai įgavo naujų prasmių ir kas vieniems šiais laikais žaidimai atrodo kaip…

    rasytojas avataras
  • žaidimai

    Žaidimai  dabar gali būti įsigyjami daug pigiau nei manote

    Ketinate pirkti žaidimų kompiuterį, bet matote, kad rinkoje yra per daug didelis pasirinkimas? Iš viso nesuprantate kuo skiriasi vieni kompiuteriai nuo kitų? Labiausiai jums reikia suprasti, kad rinkoje populiarios…

    rasytojas avataras
  • Mūsų protinių gebėjimų lavinimas

    Mūsų protinių gebėjimų lavinimas

    Jau ne pirmus metus pastebima, kad atsiranda vis daugiau nepriklausomų tarptautiniu mastu veikiančių kompanijų, kurios koncentruojasi į smegenų veiklos tyrimus. Tokios mokslinius tyrimus atliekančios kompanijos įprastai siekia rasti pačius…

    rasytojas avataras