Interneto parduotuvių kūrimo iššūkiai, su kuriais susiduria dauguma verslų

rasytojas avataras

Kurti internetines parduotuves nėra taip parasta. El. komercijos projektų kūrėjai iš SolidusKodas.lt pasidalino kai kuriais savo pastebėjimais, kodėl kartais sukurti internetinę parduotuvę užtrunka pakankamai ilgai.

Prekių sukėlimas

Paleisti el. parduotuvę be prekių yra labai prasta verslo pradžia. Jei prekės yra kelios ar jų yra iki 100, problemų beveik nekyla. Bet jei prekės skaičiuojamos šimtais ar tūkstančiais, prasideda rimtos bėdos. Prekes ir jų aprašymus dažniausiai kelia patys užsakovai laisvu nuo darbo metu. Tai yra tos 2-3 valandos, atimtos iš šeimos ir draugų.

Viskas būtų kur kas paprasčiau, jei prekių aprašymus būtų galima importuoti iš duomenų bazės į internetinę parduotuvę. Aišku, ne visada ir toks importavimas vyksta sklandžiai, tačiau tai jau programuotojo prerogatyva surasti sprendimą, kaip tai padaryti tinkamai.

Vogta ir kopijuota informacija

Projektų vadovas ir programuotojas jaučiasi tikrai nejaukiai, kai užsakovas tiesiog atsiunčia nuorodą į kitą el. parduotuvę ir pasako, kad tekstus reiktų imti iš jos. Tekstų vagystė visada atneša daugiau žalos, nei naudos. Kartais puslapiai paleidžiami su vogta informacija, nes užsakovai tiesiog neranda laiko ją peržiūrėti. Su laiku pasimiršta, kad informacija kopijuota. Apie tai primena laiškas iš konkurentų vadovų ar iš jų teisininkų…

Informacija reiktų pasirūpinti iš anksto ir nepalikti to paskutinei akimirkai, nes dėmė krenta ne tik ant savininkų, bet ir kūrėjų reputacijos.

Mokėjimo sistemos

Mokėjimų sistemų integracija visada yra iššūki. Internetinių parduotuvių kūrimas nėra labai paprastas verslas. Integruoti skirtingų sistemų mokėjimus į vieną puslapį yra sudėtinga, jei tai darytume po vieną. Laimei, yra tam tikri mokėjimo terminalų paslaugų teikėjai, kurie rūpinasi, kad mokėjimai veiktų be priekaištų.

Turinys

Čia iššūkis daugiau el. parduotuvių savininkams. Ką daryti, kad būtume randami Google paieškoje? Kurti turinį. Bet koks jis, kaip jį išdėstyti? O gal reikalingas įmonės tinklaraštis. Ar pakaks tik paprasto straipsnių rinkinio apie pasaugas ar produktus? Programuotojai su turinio irgi turi darbelio, nes jį reikia rodyti tam tikrus kriterijus atitinkančiame puslapyje, o tai kartais sudėtinga padaryti net ir su tokiomis lanksčiomis el. prekybos sistemomis, kaip Prestashop, Opencart, OXID ar kitomis.

Unikalus dizainas

Dabar dizaino šabloną galima įsigyti už 50-80 eurų. Bet norint tinkamai populiarinti prekės ženklą, rekomenduojama kurti originalų ir išskirtinį dizainą. Tai reikalauja daugiau resursų ir pinigų, tačiau investicija to tikrai verta. El. parduotuvė, turinti originalią išvaizdą ir struktūrą, atrodo kur kas solidžiau, nei šablonai u- 80 eurų.

Tai tik keletas iššūkių, su kuriais susiduria el. parduotuvės kūrėjai ir patys užsakovai.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *