Kaip sukurti tinkamą Facebook reklamą be didelių investicijų? 5 esminiai patarimai

rasytojas avataras

Smartphone Showing Facebook Application

Tinkamai pasirinkta ir paruoša Facebook reklama gali padėti Jūsų verslui būti kur kas labiau žinomu, labiau matomu, atrandamu bei pasiekti kur kas geresnę reputaciją. Tiesa, Facebook reklama reikalauja nemažai žinių, kadangi algoritmai yra atnaujinami, tad tik skirdami dėmesį smulkmenoms galėsite džiaugtis norimu rezultatu.

Gero specialisto pagalba yra būtina

Žinoma, visada geriausias būdas pasiekti kuo daugiau žmonių, tikslinių klientų yra naudoti mokamos reklamos galimybes. Be jų šiais laikais galimybės yra labai ribotos ir dažniausiai apsunkina verslo populiarinimą. Būtent mokamos reklamos algoritmai dažniausiai glumina, kadangi jie nuolatos kinta ir būtinas nuolatinis smulkmenų sekimas, kad pavyktų džiaugtis pasiekus norimus rezultatus. To išvengti galima pasisamdžius gerus specialistus, kurie pasirūpins, kad ne tik pats turinys būtų kokybiškas, tačiau ir reklama veiktų tinkamai.

1.       Aktualių temų viešinimas

Jeigu norite, kad Jūsų turinys būtų patrauklus ir tuo pačiu sudomintų kuo daugiau žmonių – turite viešinti tokį turinį, kuris atrodo įdomus. Tai reiškia, kad reikia kuo daugiau domėtis tam tikra sfera (žinoma, verslo paskyros sfera) ir dalintis žiniomis, kurios gali būti aktualios.

Galima bandyti linksminti žmones per juokingus video ir taip juos įtraukti į savo puslapį, tačiau tokia strategija dažniausiai nepasiteisina, kadangi surinksite visiškai Jums neaktualią auditoriją.

Black Tablet Computer

O svarbiausia yra tokia, kuriai galbūt anksčiau arba vėliau bus reikalingos Jūsų paslaugos. Štai todėl svarbus ne tik geras turinys, tačiau svarbiausia – aktualus. Toks, kuris būtų naujausias ir tam tikros sferos žinios pirmiausia galėtų būti sužinomos pas Jus.

2.       Įdomaus turinio kūrimas

Antrasis patarimas yra kurti tok turinį, kuris būtų įdomus. Koks tai turinys? Kiekvienu atveju jis yra vis kitas, tad šiuo atveju svarbiausia yra rasti tinkamą pateikimą būtent savo auditorijai. Taip pat nereikia tik reklamuoti, kadangi dažniausiai taip kuriamos neigiamos asociacijos. Daugiau dėmesio skirkite įdomiems faktams, naudingiems patarimams ir kitai panašaus tipo info.

3.       Funkcionalumas – beribis

Facebook reklama džiugina tuo, kas galima rasti labai daug skirtingų funkcijų, kurios yra skirtos savo klientų pasiekimui. Tai gali būti ir story, kuris suteikia galimybę kuo daugiau info viešinti apie Jūsų paslaugas, tai gali būti live funkcija, kuri skirta artimesnio kontakto su savo klientais palaikymui. Kuo daugiau skirtingų metodų bus imamasi – tuo labiau būsite žinomas ir tikėtina, kad rasite savo klientus.

4.       Raskite tinkamą postų viešinimo laiką

Blogiausia, kai verslininkai pradeda galvoti tik apie save, kadangi tokiu atveju reklama bus ne tokia naši. Reikia galvoti kaip Jūsų klientai, kadangi tuomet bus paprasčiau juos pasiekti. Štai reikia rasti labiausiai Jūsų tikslinei auditorijai tinkamą postinimo laiką. Jeigu reklamuojamas naktinis klubas – nėra geriausias pasirinkimas ankstyvas rytas, kadangi dažniausiai naktinio gyvenimo mylėtojai keliasi vėlai. Priešingai nei mamos, kurios gyvena pagal vaikų ritmą, tad ir keliasi anksti.

Pasikartosime, kad kuo daugiau žinosite apie savo klientus – tuo ne tik tinkamesnę reklamą jiems rasti pavyks, tačiau net ir rasite tinkamiausią postinimo laiką, kuris padės pasiekti juos.

5.       Skoningos vizualizacijos

Tekstai – gerai, tačiau šiame socialiniame tinkle dažniausiai labiau veikia vizualizacijos. Tiek paveiksliukai, tiek video, gifai… Labai svarbu, kad jie būtų geros kokybės, kadangi taip kursite tinkamą įvaizdį apie save, parodysite, kad savo klientams norite siūlyti viską, kas yra geriausia.

Parengta pagal skaitmeninės rinkodaros agentūros FAD pranešimą spaudai.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *