Ar protinga rinktis pigiausią SEO optimizacijos pasiūlymą?

rasytojas avataras

Posted on :
,

Vieni SEO optimizaciją suvokia kaip neatsiejamą kiekvieno verslo dalį, kitiems tai asocijuojasi su madų vaikimusi ar kitais beprasmiais dalykais, todėl pasitaiko tokių atvejų, kai svarbiausia tampa tiesiog užsisakyti optimizacijos paslaugą ir visai nesukti galvos, ką ir kodėl reikėtų rinktis. Šios nuomonės šalininkai paprastai renkasi pačius pigiausius pasiūlymus, motyvuodami, kad vis tiek nėra jokio skirtumo ir bet kuris specialistas atliks tą patį. Visgi, aklai renkantis tik pigiausius sprendimus, kartais galima ne tik sutaupyti, bet ir skaudžiai nudegti.

Amžinas kainos ir kokybės santykisNe paslaptis, kad kokybė turi savo kainą, o kalbant apie SEO optimizaciją – ypač. SEO paslaugos nėra greitas, paprastas darbas, kurio rezultatai iš karto matyti. Tai tęstinis procesas, reikalaujantis nemažai resursų, išmanymo, patirties ir laiko. Be to, SEO optimizaciją sudaro ir keli elementai, kurie tiesiogiai veikia paslaugų kainą (turinio kūrimas, atgalinių nuorodų pirkimas), todėl kuo pigesnės paslaugos – tuo pigesni ir pastarieji. Kita vertus, brangiausios paslaugos taip pat nebūtinai bus aukščiausios kokybės, todėl ne taip svarbu, kurį kainos variantą rinktis, kaip atkreipti dėmesį į pagrindinius aspektus:

  • specialistų patirtį ir kompetenciją. (Jau seniai praėjo tie laikai, kai SEO optimizacija buvo teikiama savamokslių ir veikė labiau eksperimentiniu pagrindu. Šiandien optimizacijos subtilybių mokoma ir aukštosiose mokyklose. O ką jau kalbėti apie gausybę mokymų ir kursų, kuriuose galima įgyti teorinių ir praktinių žinių. Todėl renkantis specialistus, būtina atsižvelgti į jų kvalifikaciją SEO optimizacijos srityje). Nuoroda apie optimizaciją.
  • Rekomendacijos. (Tiesiog nepakeičiamas dalykas bet kurioje srityje, o ypač – renkantis paslaugas. Rekomendacijos, kitų klientų atsiliepimai ir apskritai klientai, su kuriais specialistai yra dirbę – tai labai informatyvūs duomenys, pagal kuriuos aiškiai galima nuspręsti, ar verta turėti reikalų).
  • Teisiniai įsipareigojimai. (Nors, atrodytų, kad šiandien jau niekas nieko neatlieka be paslaugų teikimo sutarčių, vis dar pasitaiko išimtinių atvejų, kai klientai susigundo paslaugas gauti dar pigiau, neva kažkokiu bandomojo laikotarpio ar panašiomis sąlygomis, kas iš tikrųjų yra ne kas kita kaip sukčiavimas. Be to, atsidūrę tokioje situacijoje klientai ne tik nėra apsaugoti ir neturės jokių garantijų, bet ir negalės įrodyti, kad susitarimai dėl paslaugų teikimo apskritai egzistavo).
  • Strategija ir planai. (Sudarant SEO sutartį, būtina iš anksto aptarti ir numatyti, kokie veiksmai, kodėl ir kada bus atliekami, kokios naudos ir per kokį laiką galima tikėtis. Kadangi paslauga fiziškai nėra apčiuopiama, čia itin svarbus maksimalus tikslumas).

Renkantis pigiausias paslaugas visada derėtų pagalvoti, kodėl jų kaina skiriasi ir kiek skiriasi nuo konkurentų. Jei skirtumas žymus – kokybė, neabejotinai, taip pat.

UAB „Interneto žvaigždė“

Digital Star agentūra

Lukiškių g. 5, LT-01108, Vilnius

Business site : https://digital-star-seo-paslaugos-optimizavimas.business.site/?m=true

Svetainė : www.digitalstar.lt

El. Paštas : info(eta)digitalstar.lt

Telefonas : +37060695954

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *