Skrajučių gamyba – puikus būdas įmonės reklamai

rasytojas avataras

Posted on :
,

skrajutės 

Rinkodara ir reklama – neatsiejama bet kokio verslo dalis. Yra įmonių, kurių įvaizdis ir pardavimai tiesiogiai priklauso nuo rinkodaros veiksmų, kitoms užtenka prekės ženklo žinomumo palaikymo. Tačiau bet kuriuo atveju labai svarbu turėti aiškią strategiją ir išsigryninti veiksmus, kurie geriausiai pasiekia jūsų tikslinę auditoriją ir gali padėti pritraukti naujų klientų, išlaikyti lojalius ar didinti žinomumą.

Šiandien rinkodaros veiksmai dažniausiai skirstomi į skaitmeninius, ryšių su visuomene ir tradicinius. Nors daugelis sako, kad visa komunikacija persikelia į skaitmeninę erdvę ir tradiciniai kanalai miršta, tai nėra visiška tiesa. Taip, prekės ženklai turi išnaudoti interneto galimybes ar ieškoti kūrybiškų būdų, kaip tapti matomais, tačiau tinkamai suderinus skaitmeninius ir tradicinius komunikacijos kanalus, galima pasiekti dar geresnių rezultatų.

Į tradicinius reklamos veiksmus patenka televizija, radijas ir spauda. Tačiau pastarąją reikėtų suvokti ne tik kaip dienraščius – į šią kategoriją patenka ir lauko reklama, plakatų, lankstinukų gamyba. Labai dažnai žmonės kvestionuoja skrajučių gamybą ir jos naudą. Nors yra teigiančių, kad skrajutės nebenaudojamos, didžiosios kompanijos vis tiek jas gamina bei platina. Jei tai daro įmonės, kurios matuoja kiekvieną savo komunikacijos veiksmą ir atsirenka pačius efektyviausius, tai neabejotinai reiškia, kad lankstinukų gamyba gali atnešti naudos. Tiesiog reikia žinoti, koks skrajutės gamybos ir platinimo tikslas ir ar tai tinkamas reklamos būdas būtent jūsų verslui. Kada skrajučių gamyba ir platinimas gali pasitarnauti?

  • Jei jūsų tikslinė auditorija yra vyresnė. Daugelis tradicinių reklamos priemonių vis dar puikiai tinka vyresnei auditorijai. Nors šie žmonės jau vis labiau naudojasi internetu, jiems imponuoja galimybė po ranka turėti aiškią informaciją apie prekę ar paslaugą, kuria jie gali pasidalinti su kaimynu ar artimaisiais. Puikus pavyzdys – vaistų, medicinos reklamos. Tokiais atvejais lankstinukai yra tikrai tinkama komunikacijos forma.
  • Jei skrajutė teikia naudą. Dar vienas atvejis, kai verta apsvarstyti skrajučių gamybą – kai ji tikslinei auditorijai teikia konkrečią naudą. Pavyzdžiui, jei skrajutėje tiesiog norėsite papasakoti apie savo įmonę ir kokie jūs šaunūs, greičiausiai ji nesulauks didelio susidomėjimo. Tačiau jei joje nurodysite tikslinei auditorijai naudingą informaciją, kuri gali kažkuo padėti kasdienybėje arba suteiksite nuolaidą savo prekei ar paslaugai – tai gali padėti pasiekti komunikacijos tikslų.

 

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *