SEO paslaugos ir pardavimas Y kartos atstovams

straipsniai avataras

Posted on :

SEO paslaugos

Y karta, kuriai paprastai priskiriama žmonijos pusė, kuri šiuo metu švenčia 15-35 metų gimtadienį, yra išskirtinė ir dažnai rinkodaros specialistams daug iššūkių kelianti vartotojų grupė. 50% iš jų žino kas yra SEO paslaugos. 85 proc. iš jų net prie pietų stalo naudojasi išmaniaisiais įrenginiais. Jie paveikūs virtualioms patirtims, tačiau, kaip ekspertai sako, Y kartos atstovai neužkibs ant banalaus ir nuvalkioto kabliuko. Tad kaip užmegzti kontaktą su šios kartos atstovu?

Atvirumas

Natūralu, kad jeigu Jūsų tikslinė vartotojų amžiaus grupė (nepaisant to ar tai jaunos mamos, ar užkietėję karjeristai, ar niekaip darbo rasti negalintys romantikai) gyvena mobiliuosiuose įrenginiuose, pasirūpinkite, kad svetainė būtų jiems pritaikyta. SEO paslaugos patariama  turėtų būti atliekamos iškart sukūrus svetainę ir palaikomos nuolat. Jeigu Y karta Jūsų negali rasti internete, ji Jūsų neieškos niekur. Todėl bent primityvi, bet optimizuota svetainė yra būtina sąlyga išlikti.

Jiems patinka tarpusavio mainai. Y kartai reikia atvirumo ir to ji reikalauja iš kompanijų iš kurių norės pirkti paslaugą ar prekę. Tad SEO paslaugos svetainei bus tik pirmas žingsnis. Reiktų negaišti laiko, o kaip įmanoma greičiau įšokti į socialinius tinklus.

Konkretūs tikslai

Greičiausiai pastebėjote, kad jaunimėliu vadinama karta pirmenybę teikia patirčiai, išgyvenimams, o ne daiktams. Todėl laimės ta įmonė, kuri SEO paslaugas panaudos svetainei, kurioje bus daiktai susiejami su gyvenimo būdu. Tarkim, dviračiai su laisve, ekologija, šiukšlių rūšiavimu ir nepriklausomybe (jokių automobilių spūsčių, jokių griežtų autobusų tvarkaraščių).

Vieni tai vadina verte, kiti – prekiniu ženklo nešama vizija, dar treti filosofija. Iš esmės jie visi kalba apie tą patį.

Pirkėjo daroma reklama

SEO paslaugos padeda optimizuoti svetainę. Y kartos atstovas joje nusiperka prekę ar paslaugą, tačiau viskas tuo ir pasibaigtų, jeigu jis netaptų prekės propaguotojas. Tai reiškia tas, kuris pasakoja savo draugams ir kaimynas apie pavykusį pirkinį. Sakoma, kad vienas žmogus gali padaryti reklamą arba antireklamą penkiems asmenims. Jeigu kalbame apie Y kartos asmenį, drįsčiau teigti, kad šis skaičius tampa tris ar net keturis kartus didesnis. Jeigu asmuo į socialinius tinklus įbridęs iki ausų gal net ir dar daugiau. Tad Jūsų klientas yra geriausias Jūsų reklamos šaltinis. Renkant raktinius žodžius SEO paslaugos teikėjas į tai turėtų atsižvelgti.

Kartokite reklamos kampanijas

Išmanieji įrenginiai šiai kartai ne tik informacijos paieškai, tačiau tarnauja kaip pramoga. Čia ieškoma linksmų vaizdo įrašų, bendraujama su draugais. Todėl net ir puiki svetainė netaps jų lankoma vieta, jeigu į ją netrauks paveikios reklamos kampanijos. SEO paslaugos teikėjas ir rinkodaros specialistas gali pasiūlyti įvairius tokios reklamos skelbimų kanalus, įskaitant „Youtube”, socialiniai tinklai, „Google Adwords”, ir k.t.

Neapsiribokite viena trumpa reklamos kampanija. Sukurkite strategiją ir ją vykdykite nuolat. Taip pat nesustokite ties vienu kanalu. Didžiausią efektą pasieksite ir daugiausiai žvilgsnių priklausančių Y kartai pritrauksite naudodamiesi keliais reklamos kanalais, vienu metu.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *