Kas svarbiausia pardavimų vadovui? Žinoma, kad pelningas pajamų augimas. Norėdami to pasiekti, turime suprasti, kad šioje vietoje labai svarbi sėkminga pardavimų strategija. Tik yra problemų: daugelis pardavimų lyderių nežino, kas yra svarbu, arba, tai ką žino, jau yra atgyvenę metodai. Apskritai, sąvoka – pardavimų strategija niekada nebuvo iki galo aiškiai apibrėžta, tačiau reikia suprasti, kad bėgant laikui ji turi kisti – prisitaikyti prie klientų. Šiame straipsnyje aptarsime vieną iš problemų – skambutis šaltiems klientams.

Padėkite savo vadybininkams rasti teisingą kelią klientų link. Skambutis šaltiems klientams vis labiau virsta atgyvena. Ar teko pajausti tą jausmą, kai jums skambina nepažįstamas žmogus ir klausia – „ar galite kalbėti?“, o jūs jau kuriate mintyse pasiteisinimą – „ne negaliu, nes vairuoju“, „paskambinkite vėliau“, „esu susirinkime“, na kiti būna išradingesni ir pasako – „išvažiuoju į kelionę“, „žmona gimdo“… Na ir viską vainikuoja, kai klientas telefone įsiveda jūsų vadybininko numerį, tačiau ne tam, kad su juo susisiektų, dažnai jūsų vadybininko vardas tampa – NEKELTI. Jei ir jums teko tai išgyventi, labai prašome, neverskite savo vadybininkų taip dirbti, neerzinkite klientų,  nes tai nėra pardavimų strategija, tai pavadintume – „darbas dėl darbo“.

Paklausite: „ tai kaip tada dirbti“? Yra puikus būdas panaudojant chatbot pasiekti klientą. Klientas gali pats bendrauti su jūsų įmonės  chatbot, gauti informacijos, palikti savo kontaktus, arba kreiptis į jus, ir tuomet vadybininkų darbas – susisiekti jau su susidomėjusiais klientais ir parduoti jiems prekes/paslaugas visiškai neįkyrint klientams. Gerbkite savo klientą ir jo erdvę ir tikrai jie norės su jumis bendrauti dar ir dar. Juo labiau, kad chatbot gali siųsti informaciją jūsų klientams apie vykstančias akcijas, naujienlaiškius, nuorodas ir tą informaciją, kurią ateityje norite akcentuoti. O jei klientas panorės, kad su juo nebebendrautu chatbot, tiesiog vieno mygtuko paspaudimu galės atsisakyti tolimesnių žinučių iš jūsų. Geriausia pardavimų strategija ta – kuri neerzina klientų.

Jei norite daugiau sužinoti apie galimybę jūsų klientams pasiekti jus per chatbot, parašykite mums ir aptarsime jums tinkamiausią variantą, sudėliosime ekologišką, kliento atžvilgiu, pardavimų strategiją.