Atsivertę žodyną nenustembame. Žodis „renginys“ aiškinamas labai paprastai: tai, kas rengiama, organizuojama. O štai renginių rūšių esama įvairių. Tai gali būti koncertas ar konferencija, Kalėdų eglės įžiebimas ir kt. Daugeliu atvejų itin praverčia videoefektai. Dėl jų galite kreiptis į Videoprojektai.lt.

Keli pamąstymai, ko reikia geram renginiui:

  1. Gerai parinkti laiką.
  2. Apgalvoti, kaip išreklamuoti.
  3. Sumąstyti viską nuo A iki Z.

Šie trys punktai – logiški, sufleruojantys apie pasiruošimo svarbą. Tačiau ar visi organizaciniai darbai iš tiesų vyksta sklandžiai? Kai atsisėdame į kėdę prie scenos ir nekantriai laukiame pasirodymo, nežinome, kaip viskas vyko iki tol. Nežinome, kiek įvairiausių reikalų tvarkė organizatoriai. Lygiai taip pat nežinome, kiek laiko truko viską parengti.

(Ne)chaotiškas organizavimas

Jei imtume gilintis į dešimt skirtingų renginių ir į tai, kaip jie organizuoti, tikėtina, kad kaskart iš rengėjų gautume ir panašių, ir skirtingų atsakymų. Vieni teigtų, kad viskas ėjosi kuo puikiausiai ir nereikėjo nei kiek nervintis. Kiti sakytų, jog parengiamieji darbai buvo gana sklandūs, tačiau pasitaikė šiokių tokių „kabliukų“. Kai kurie veikiausiai išsitartų, kad visas darbas vyko itin chaotiškai, daug kas nuspręsta ir atlikta kone paskutinę akimirką. Be abejo, žiūrovai, svečiai mato galutinį produktą – tokį, kuris atrodo įdomus ir sklandus.

O dabar truputį grįžkime prie punktų, pateiktų keliomis pastraipomis aukštėliau. Ten kalbėjome apie gerai parinktą laiką, reklamavimą ir apmąstymą nuo A iki Z (arba galėtume sakyti „iki Ž“).

Pirma. Kodėl svarbu, koks yra laikas? Na, paprastas pavyzdys: eglės įžiebimo šventė nevyks lapkritį ar balandį. Arba… koks nors žiemai skirtas projektas vasarą atrodytų keistokai, tiesa? Vasario 16-osios koncertas nevyksta sausio 20-ąją. O Valentino diena yra vasario 14-ąją. Ne 9-ąją ar 19-ąją, o būtent 14-ąją. Ir šitaip metai iš metų.

Antra. Apgalvojimas, kaip reklamuoti. Kartais teigiama, kad reklamos gali ir neprireikti. T. y. kai darbas puikus, tai jo nereikia reklamuoti. Bet ar tikrai? Vargu ar į renginį, apie kurį žino tik organizatorius, sugužės daug svečių. Būtų pernelyg naivu tikėtis. Todėl apie reklamavimą galvojama nemažai. Veikiausiai sutiksite, kad be jos būtų itin sunku pritraukti susidomėjimą. Gal tai ir nėra brangi TV minutė. Gal ne skelbimas laikraštyje. Gal bandymas skleisti žinutę socialiniuose tinkluose… Daug kas priklauso nuo pobūdžio, žanro ir t. t.

Trečia. O ką gi reiškia „sumąstymas nuo A iki Z“? Tai kiekvieno aspekto „išgliaudymas“. Kokios scenos reikėtų? Kelintą valandą pradžią, kiek laiko truks? Ar bus pertrauka? Jei taip, ar viena, ar dvi, ar trys? Ir kokios trukmės? Kokie atlikėjai koncertuos ir kas atliks vedėjų rolę? Kokia seka pasirodys dainininkai ir kokias dainas jie galėtų dainuoti? O kaipgi maistas? Ir kas šventę fotografuos? Ar reikės filmuoti? Palaukite, teks pasirūpinti dar šimtu kitų reikalų! Net suprakaituoti galima, kiek daug visko!

O kaipgi vestuvės?

Renginių tema labai įdomi. O vestuvės apipintos neįtikėtinomis istorijomis. Šiaip jau vestuvės nėra ta šventė, kuri pirmiausia ateitų į galvą kalbant apie video, bet tam tikri vizualiniai sprendimai turi įtakos šventės tėkmei ir prisiminimams.

Nesvarbu, ar tai vestuvės, ar kita šventė, siekiama, kad viskas būtų puiku, kad nereikėtų nusivilti. Stengiamasi suplanuoti taip, kad kiekvienas šventės dalyvis gerai jaustųsi.

Adresas, kuris gali praversti

Žinoma, gali kilti ne vienas klausimas, susijęs su kaina. Akivaizdu, kad renginio organizavimas daugiau ar mažiau, bet kainuoja. Todėl rekomenduotina kreiptis į tikrus savo srities profesionalus. Nesinori „prisvilusių blynų“, tiesa?

Videoprojektai.lt – adresas, kuris gali praversti.