Raktiniai žodžiai – tai populiariausi žodžiai ar frazės, kuriuos vartotojai veda į paieškos laukelį ieškodami tam tikrų prekių ar paslaugų. Atsirinkus Jūsų verslui tinkamus raktinius žodžius, Jūsų internetinę svetainę surastų tikslinga auditorija. Taip pat tinkamų raktinių žodžių pasirinkimas įtakoja ir SEO paslaugų kainą. Todėl verta atsirinkti tokius raktinius žodžius, kurie sulaukia daugiausiai paieškų ir įsivertinti ar tie raktiniai žodžiai yra naudingi pačiai įmonei. Pavyzdžiui esate baldus gaminanti įmonė, svarstote dėl tam tikrų raktažodžių „virtuvės baldai“ – vidutinės paieškos per mėnesį 14 000 ; „virtuvės baldai pagal individualius užsakymus“ – vidutinės paieškos per mėnesį 260, o „biuro baldai“ – vidutinės paieškos per mėnesį 880. Pagal paieškų kiekį naudingiausias raktinis žodis būtų „virtuvės baldai“, tačiau taip gali būti ne visuomet. Jeigu Jūsų įmonė daugiau dirba su didesniais užsakymais ir verslo klientais, negu su privačiais klientais gali būti, kad „biuro baldai“ raktažodis bus tikslingesnis ir duos didesnę naudą Jūsų verslui.

Kad nereikėtų spėlioti ir galvoti, kokiais raktiniais žodžiais ar frazėmis klientai gali ieškoti Jūsų prekių ar paslaugų, galite naudotis Google Keyword Planner įrankiu. Šio įrankio pagalba galite matyti kokie raktažodžiai ar frazės yra populiariausi, kurie sulaukia daugiausiai paieškų per mėnesį. Žinoma jeigu neturite Google Adwords paskyros, galite matyti tik preliminarias paieškas per mėnesį, nes tik turintys Google Adwords paskyras gali matyti tikslias paieškas. Tokiu atveju  SEO paslaugas teikiančios įmonės gali atsiųsti Jums detalią raktinių žodžių analizę kartu su komerciniu pasiūlymu Jūsų įmonei.

Jeigu pagal populiariausius ir naudingiausius raktinius žodžius Jūsų svetainės nėra pirmajame Google paieškos puslapyje. Tokiu atveju Jums reikalingos SEO paslaugos, kurių dėka iškėlus Jūsų internetinę svetainę pagal pasirinktus raktinius žodžius paieškos sistemose, klientai galėtų atrasti Jus pagal teikiamas paslaugas ar prekes. Taip pat SEO specialistai gali padėti atsirinkti tinkamiausius raktinius žodžius Jūsų veiklos sričiai.

Dar vienas puikus Google įrankis, kurio pagalba galite analizuoti raktinius žodžius ir lankytojų srautus Jūsų internetinėje svetainėje – tai Google Analytic. Šio įrankio pagalba galite matyti iš kur vartotojai atėjo į Jūsų internetinę svetainę, pagal kokius raktinius žodžius, jei turite elektroninę parduotuvę galite matyti kiek pardavimų sugeneravo kiekvienas reklamos kanalas arba tas pats raktinis žodis ir pan. Google Analytic tikrai puikus įrankis, kurio dėka galite gauti daug naudingos informacijos apie savo klientus. Užsakę SEO paslaugas galite, taip pat stebėti savo internetinės svetainės lankomumą ir jo didėjimą per Google Analytic.