Turbūt sunku būtų surasti žmogų, kuris nėra nei karto pasinaudojęs Google paieška. Daugelis iš mūsų Google naudoja kiekvieną dieną. Kartais ir ne po vieną kartą. Paieška naudojamies ieškodami dominančios informacijos, reikalingų prekių, paslaugų. Neretai ir perkame radę tinkamus rezultatus. Paieškos rezultatuose matome natūralios, organinės paieškos rezultatų sąrašą. Sąrašo viršuje matome tris skelbimus, kurie paprastai yra vadinami reklama Google tinkle.
Specialistai tokią reklamos formą vadina Google Adwords arba Google reklaminiais skelbimais paieškoje. Reiktų akcentuoti, kad tokia reklamos forma yra apmokama už paspaudimus ant skelbimo. Jeigu interesantas nespaudžia ant skelbimo – jis nepatenka į besireklamuojančią internetinę svetainę ir už tai mokėti nereikia. Adwords skelbimai orientuoti į naujų klientų pritraukimą internetu, taip pat į online pardavimus. Adwords reklama ypač tinka elektroninėms parduotuvėms.
Vykstančios reklamos kampanijos rezultatus visuomet galima stebėti ir analizuoti Google Analytics platformoje. Tokiu budu galėsite ne tik įvertinti, bet ir optimizuoti Google reklamos eigą. Vadovaujantis statistiniais duomenimis, galima daryti pakeitimus Adwords paskyroje, ar pačioje interneto svetainėje.
Dar prieš paleidžiant, Google reklama turi būti gerai apgalvota. Rekomenduojame pasitikrinti specialiais įrankiais, kiek paieškų per mėnesį turi raktiniai žodžiai, kuriuos norite reklamuoti. Neskubėkite dėti raktažodžių savo nuožiūra, paieškokite sinonimų – galbūt jie bus populiaresni tarp interneto lankytojų ir jūsų skelbimai sulauks daugiau paspaudimų.
Nepamirškite į Adwords paskyrą įdėti negatyvių raktinių žodžių. Pagal juos Google reklama nebus rodoma. Jei parduodate mobiliųjų telefonų akumuliatorius, turbūt nenorėsite mokėti už paspaudimus vartotojų, kurie ieško akumuliatoriaus savo automobiliui.
Skelbimus stenkitės aprašyti aiškiai ir suprantamai potencialiems užsakovams. Skelbimo pavadinimas turi sutapti su reklamuojamu raktažodžiu. Dviejose aprašymo eilutėse naudokite marketinginius elementus. Čia galite aprašyti savo produkto privalumus, išskirtinumus, lyginant su konkurentais, akcijas, nuolaidas, ypatingus pasiūlymus, atstovaujamus prekinius ženklus. Tik neišsiplėskite, nes Adwords skelbimas turi ribotą simbolių skaičių. Tikslius reikalavimus galite sužinoti įvedę į paiešką „reikalavimai Adwords skelbimams“.
Jeigu turite ribotą reklamos biudžetą, rinkitės tikslesnius, iš dviejų-trijų žodžių sudarytus raktažodžius. Auditoriją galima riboti pasirenkant konkretų miestą, kuriame turėtų matytis skelbimai. Skirkite daugiau laiko negatyvių raktinių žodžių atrankai. Venkite dviprasmiškų žodžių.
Paleidę reklamą į interneto platybes, stebėkite Google Analytics duomenis. Žiūrėkite koks yra kiekvieno raktažodžio parodymų – paspaudimų santykis. Stenkitės, kad jis būtų kuo didesnis. Peržiūrėkite ir perrašykite skelbimus, kurių santykis yra mažas.
Tikimės, kad šis straipsnis bus naudingas startuojantiems su Google reklama!