Gant drabužiai – Amerikietiškos svajonės sėkmė Europoje

rasytojas avataras

Posted on :

Gant drabužiai ir jų istorija prasidėjo 1949-aisiais metais JAV, Konektikuto valstijoje. Ten veikė drabužių siuvykla, o joje dirbo Amerikos Žydų šeimos atžala Bernardas Gantmačeris. Jaunas vyras siuvykloje buvo atsakingas už vyriškų marškinių apykaklių siuvimą ir būtent ten sužinojo siuvimo paslapčių, kurios padėjo pamatus šiandien veikiančiam šimtais milijonų JAV dolerių vertinamo verslo sėkmei.

Prasidėjus Pirmaja Pasauliniui Karui, Bernardas buvo išsiųstas į frontą. Grįžus jo laukė didelės gyvenimo permainos. Jis ne tik vedė savo išrinktąją, kurią, beje, sutiko toje pačioje siuvykloje Konektikute, bet ir pagyvenęs kelis metus santuokoje kartu su dar vienu verslo partneriu įkūrė savo nuosavą drabužių verslą. Naujai įkurta įmonė užsiėmė vyriškų marškinių siuvimu keliems gerai žinomiems to meto Amerikos drabužių prekės ženklams.

Praėjus daugiau nei 20 metų nuo verslo pradžios, verslui sėkmingai klostantis, paskatintas savo sūnų, Bernardas Gantmačeris įregistravo ir oficialų savo prekės ženklą Gant. Gant drabužiai bene iš kart tapo populiarūs ir mėgiami tarp amerikiečių, daugiausiai dėl savo išskirtinumo: juodų sagų ant apykaklės ir specialaus susiuvimo nugaroje.

Bernardui mirus, Gant prekės ženklo valdymą perėmė jo sūnūs. Būtent šių dviejų vyrų valdymo laikotarpiu buvo įgyvendinta net keletas įdomių projektų. Vienas tokių – speciali drabužių linija skirta Yale Universitetui, kuri buvo pardavinėjama tik šio universiteto studentams prieinamoje parduotuvėlėje. Priešingai nei buvo nuogastauta, drabužiai iš parduotuvėlės lentynų buvo nušluoti akimirksniu.

Bernardo Gantmačerio sūnūs buvo akyli besikeičiantiems tų laikų amerikiečių poreikiams ir gana greit suprato, kad norint toliau auginti sėkmingą verslą jam reikalingi pokyčiai. 1968-aisiais metais broliai įmonę pardavė pasilikę galimybę ir toliau prisidėti prie strateginių sprendimų priėmimo. Pardavus įmonę pokyčiai prasidėjo bene iš kart – buvo padidintas prekių asortimentas, pardavimo taškų skaičius ir panašiai.

Devintajame dvidešimto amžiaus dešimtmetyje Gant strategija ir vėl keitėsi – nuspręsta, kad Gant drabužiai gali būti pardavinėjami ir Europoje. Pradžioje drabužiais prekiauta tik Švedijoje, tačiau jau netrukus prekės ženklas išpopuliarėjo ir vakarų Europoje. Pradžiuginti netikėtos sėkmės, Švedijos įmonė Phillips-Van Heusen dar kartą perpirko Gant įmonę ir iki šių dienų yra valdoma iš centrinio ofiso esančio Stokholme.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *