Jūsų įmonės puslapis reikalauja nuolatinės priežiūros. Nesvarbu, kad pozicijos aukštos ir klientai plūsta šimtais. (ech, gerai būtų… 😉) Net kai ir viskas atrodo, kad yra puiku, nereikėtų pamiršti tam tikrų darbų, kuriuos reikia daryti nuolatos.

Atgalinių nuorodų reikia visada

Užsibrėžkite tikslą – 5 naujos atgalinės nuorodos per mėnesį. Daugiau nereikia. Tiesiog tegul tos 5 nuorodos tampa jūsų įpročiu. Per metus sukaupsite nei daug, nei mažai – 60 nuorodų. Jei bent trečdalis bus kokybiškos, pirmomis pozicijomis džiaugsitės dar ilgai.

Kaip tai padaryti? Ieškokite galimybių pareklamuoti savo paslaugas kitų įmonių tinklaraščiuose, raskite naujų katalogų. Niekas nesakė, kad tai nemokama! Dėl to galite numatyti ir biudžetą.

Turinys atnaujinamas kas mėnesį

Kiekvieno mėnesio paskutinį trečiadienį (gali būti ir kita diena, čia kaip pavyzdys) peržvelkite visą tinklalapį. Gal kažkur yra pasikeitimų? Jei ne, tai perfrazuokite arba prirašykite papildomą sakinį kiekviename iš paslaugų aprašymų.

Neturite angliškos versijos? Pabandykite paruošti angliškai bent vieną puslapį apie jūsų paslaugas. Šis puslapis labiau skirtas ne užsienio rinkai, o Lietuvoje atvykusiems užsieniečiams. Pabandykite surasti, kas buvo naujo ir paruošti įmonės naujieną. Gal atsirado naujas kokios paslaugos pristatomasis video? Jį irgi reikia populiarinti. Visa tai turėtų būti daroma nuolatos, kad puslapis augtų ir plėstųsi.

Turinys gali būti plečiamas ir kituose tinklalapiuose, o tada panaudojamas atgalinėms nuorodoms gauti. Tai vadinamoji turinio strategija, kurią dabar taip mėgsta rinkodaros ir SEO specialistai.

Metaaprašymų analizė

Metaaprašymas dabar yra pailgintas iki 320 simbolių, tad aprašyti save galite dar papildomu sakiniu. Iš tiesų tai su Metaaprašymais reiktų šiek tiek paeksperimentuoti. Tai turėtų būti skatinantys paspausti tekstai, todėl juos kartą per mėnesį galima pakeisti tol, kol rasite efektyviausią. SEO nuo to nė kiek nenukentės, sakė Taurusmedia.lt vadovas Mantas. Metaaprašymų Google jau keleri metai nebelaiko esminiu SEO faktoriumi, todėl juos keičiant įtakos paieškos rezultatams nėra.

Tik nelieskite MetaTitle! Čia reiktų susilaikyti nuo didelių eksperimentų, nes nedideli pasikeitimai gali turėti lemiamos įtakos jūsų puslapio aukštiems reitingams. Dauguma atvejų bus prarastos pozicijos, tad elkitės su šia sritimi itin atsargiai.

Reguliariai tikrinkite Google Search Console įrankio žinutes, kurios praneša, kas puslapiui yra negerai. Nereaguojant į jas gali kilti problemų.

Taip pat reguliariai atnaujinkite savo puslapio turinio valdymo sistemą. Jei tai WordPress, galite nustatyti serveryje, kad būtų atnaujinama automatiškai. Tai svarbu, nes atnaujinimai išsprendžia ir tam tikras WordPress saugumo problemas. Juk nenorite, kad jūsų puslapį kažkoks pradedantysis programišius naudotų, kaip savo „treniruočių“ vietą.

Nuolatos domėkitės domitės interneto rinkodaros naujovėmis – neleiskite savo puslapiui moraliai pasenti.